Науково-дослідна робота з проблем розвитку методики
викладання навчальних предметів з використанням інформаційно-комунікаційних
технологій (ІКТ)
№
з/п
|
Проблема і тема дослідження
|
Завдання
дослідження
|
Виконавці
|
Експериментальна база
|
1
|
Технології
Web-дизайну у структурі профільного навчання технологічного напрямку
|
1. Вивчення
та впровадження технологій Web-дизайну у структурі профільного навчання
2. Підтимка
блогу (http://iktkurs2012.blogspot.com/
3 Підтимка блогу (http://kafedraikt.blogspot.com/)
|
Закревська
Є.С.
|
Чернігівський
обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського,
Інститут інформаційних технологій
|
2
|
Підготовка
вчителів математики до використання інформаційно-комунікаційних технологій в
навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів
|
1. Педагогічна
та методична доцільність впровадження ІКТ в НВП при вивченні
математики.
2. Експериментальна
перевірка розробленої методичної системи
|
Ракута
В.М.
|
Загальноосвітні
навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського
|
3
|
Центр
Geogebra «Інститут GeoGebra Чернігів, Україна»
|
1. Підтримка
роботи центру
2. Наповнення
математичними моделями базу данних
|
Ракута
В.М.
|
Загальноосвітні
навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського
|
4
|
Впровадження
дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті, підвищення
кваліфікації педагогічних працівників у міжкурсовий період за допомогою
платформи Moodle
|
1. Мотивація
використання дистанційного навчання у між курсовий період
2. Дистанційна
форма, як повноцінна форма навчання
3. Експериментальна
перевірка розробленої методичної системи
4. Особливості
використання платформи Moodle навчання в післядипломній педагогічній освіті,
підвищення кваліфікації педагогічних працівників
|
Корнієць
О.М.
|
Загальноосвітні
навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського
|
5
|
Проблеми
ефективного впровадження вчителями новітніх педагогічних програмних засобів у
навчально-виховному процесі
|
1. „Спілкування
в мережі Інтернет”
2. Проведення
вебінарів WizIQ
|
Корнієць
О.М.
|
Чернігівський
обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д.
Ушинського
|
6
|
Підготовка
майбутніх вчителів математики та інформатики до формування вмінь
математичного моделювання в системі професійній освіти
|
1. Розробити
методичну систему навчання математики та інформатики
2. Експериментально
перевірити педагогічну ефективність розробленої методичної системи
3. Розробка
бінарних уроків математика-інформатика
|
Носенко
Є.Ю.
|
Загальноосвітні
навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського,
Національний
педагогічний університет ім.. М.П.Драгоманова
|
7
|
Проблема
використання ІКТ на заняттях не інформаційного напряму
|
1. Розробити
методичну систему навчання інформаційним технологіям на курсах підвищення
кваліфікації
2. Експериментально
перевірити педагогічну ефективність розробленої методичної системи
|
Літош
Ю.М.
|
Загальноосвітні
навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського,
Національний
педагогічний університет ім.. М.П.Драгоманова
|
8
|
Проблема
формування інформаційної культури у педагогічних працівників на курсах
підвищення кваліфікації
|
1. Вивчення
стану проблеми формування інформаційної культури
2. Особливості
формування інформаційної культури у педагогічних працівників
3. Організація
навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації
|
Покришень
Д.А.
|
Регіональні
обласні інститути післядипломної педагогічної освіти,
Національний
педагогічний університет ім.. М.П.Драгоманова
|
9
|
Функціональний
і структурний аналіз інформаційної системи обліку науково-педагогічних
працівників
|
1. Вплив
ІС на якість роботи інститутів підвищення кваліфікації
2. Розробка
ІС обліку науково-педагогічних працівників
3. Розробка
ІС обліку наукових досягнень працівників підрозділів
|
Покришень
Д.А.
|
Регіональні
обласні інститути післядипломної педагогічної освіти,
Чернігівський
державний технологічний університет
|
10
|
Фундаментальні
знання з ІКТ у педагогічних працівників та формування в них мобільності
|
1. Вивчення
стану проблеми в інституті
2. Формування
фундаментальних знань з ІКТ у слухачів курсів
3. Розробка
методик проведення занять засобами ІКТ
4. Перспективи
впровадження ІКТ в НВП
|
Покришень
Д.А.
Корнієць
О.М.
Літош
Ю. М.
Ракута
В. М.
Закревська
Є.С.
Носенко
Є.Ю.
Тихоненко
О.О.
|
Регіональні
обласні інститути післядипломної педагогічної освіти,
Чернігівський
обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д.
Ушинського
Національний
педагогічний університет ім.. М.П.Драгоманова
Чернігівський
національний університет імені Т.Г.Шевченка
|
11
|
Використання
засобів ІКТ при викладанні різних предметів у середніх ЗОШ
|
1. Аналіз
та вивчення стану проблеми
2. Розробка
та впровадження рекомендацій по використанню ІКТ у НВП у ЗОШ
|
Покришень
Д.А.
Корнієць
О.М.
Літош
Ю. М.
Ракута
В. М.
Закревська
Є.С.
Носенко
Є.Ю.
Тихоненко
О.О.
|
Загальноосвітні
навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського
|
12
|
Гносеологічні
та психологічні аспекти впровадження ІКТ на курсах підвищення кваліфікації
працівників освіти
|
1. Визначення
психологічних особливостей працівників освіти у пізнанні нових комп’ютерних
технологій
2. Соціокультурні
особливості працівників освіти
|
Покришень
Д.А.
Корнієць
О.М.
Літош
Ю. М.
Ракута
В. М.
Закревська
Є.С.
Носенко
Є.Ю.
Тихоненко
О.О.
|
Загальноосвітні
навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського
|
Немає коментарів:
Дописати коментар