Перекладач

Конференція «Інформаційні технології в освітньому процесі 2017»

Вельмишановні колеги!
З А П Р О Ш У Є М О   В А С
до обговорення матеріалів у науково-практичної Інтернет-конференції
«Інформаційні технології в освітньому процесі 2017»
 11-17 грудня 2017 року.

Матеріали конференції.
Покришень Дмитро Анатолійович
Балабанова Валерія Віталіївна
Павлюченко Лілія Володимирівна, Барабаш Оксана Олександрівна
Безрученко Володимир Сергійович
Бєла Лілія Петрівна
Бодненко Дмитро Миколайович
Брескіна Лада Валентинівна, Пироженко Павло Васильович, Тачук Анна Сергіївна
Буркіна Наталя Валеріївна
Верещук Олена Сергіївна
Дронь Вікторія Василівна
Гурин Олена Василівна
Гусарь Олена Артурівна
Грицук Юрій Валерійович, Грицук Оксана Вікторівна
Дєєва Наталія Олексіївна
Закревська Дар’я Сергіївна
Закревська Євгенія Сергіївна
Коваленко Валентина Володимирівна
Коломійченко Ігор Володимирович
Корнієць Олександр Миколайович
Кучмук Наталія Анатоліївна
Літош Юрій Миколайович
Ловкий Віталій Кирилович
Максименко Марія Олександрівна
Матюшкін Максим Володимирович
Майстренко Наталія Михайлівна
Меліхов Ігор Олександрович, Лемешовець Анна Володимирівна
Наумук Ірина Миколаївна, Гордей Альона Ігорівна
Наумук Ірина Миколаївна, Таганова Діана Василівна
Носенко Євгенія Юріївна
Огірко Ігор Васильович, Огірко О.І.
Остапенко Микита Володимирович
Палюх Михайло Михайлович
Правий Віктор Павлович
Слушний Олег Миколайович
Сук Андрій Петрович
Ракута Валерій Михайлович, Ракута Вікторія Миколаївна
Рудніцька Юлія Володимирівна
Шац Олег Іванович
Шиман Олександра Іванівна
Шувалова Ольга Ігорівна, Дончук Максим Олегович, Читанава Майя Дмитрівна
Юрченко Артем Олександрович
Юрченко Микола Володимирович















11 коментарів:

  1. Алгоритм впровадження сервісів платформи "E-school":

    1. Для використання сайту навчального закладу:
    a. Зареєструвати школу на порталі https://e-schools.info
    b. Дочекатись підтвердження заявки та отримати реєстраційний код, - як правило, не більше доби.
    c. Заповнювати отриманий сайт необхідним контентом!

    2. Для використання комунікативних можливостей та сервісу електронних журналів і щоденників необхідно:
    a. Згенерувати коди для реєстрації та надати їх для реєстрації іншим учасникам навчального процесу – вчителям, батькам, учням, які мають зареєструватись під своїм реєстраційним кодом
    b. Спілкуйтесь!

    3. Для використання сервісу електронних журналів і щоденників необхідно:
    a. Ввести розклад і виставляти оцінки!
    b. Батьки можуть «підписувати» щоденники on-line!

    Ми готові надати Вам наявні методичні матеріали та забезпечити технічну підтримку - тел. +38 (063) 170-77-21

    Планується проведення навчання вчителів на базі обласних закладів післядипломної освіти з отриманням сертифікатів про підвищення кваліфікації.
    Ми повідомимо Вам про терміни навчання та акції, що проводяться, на надіслані Вами контактні данні (надсилати на адресу bezruchenkovs@gmail.com )

    Після того як все запрацює, - насолоджуйтесь вашим здобутками!

    ВідповістиВидалити
  2. Обговорення матеріалів можна в коментарях чи буде форум7

    ВідповістиВидалити
  3. Дякуємо організаторам конференції за можливість ознайомитись з корисними матеріалами.
    У нас є питання до Слушного Олега Михайловича (https://drive.google.com/file/d/1f3jrqG_k00yR_vbMx_ZtCWx8JA0DTZ-u/view).
    Як вчителю працювати в класі, коли на уроці присутні учні, які заздалегідь не ознайомилися з теоретичним матеріалом? При якій кількості таких учнів у класі (у відсотковому відношенні) має сенс пояснення матеріалу на уроці?
    І які Ви можете надати поради для досягнення триєдиної мети навчання (навчальної, виховної, розвивальної) при формуванні навчального відео?

    Дончук Максим.,Читанава Майя. (ДЗ “Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського")

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго ранку, дякую за питання. Вчитель на початку уроку проводить моніторинг, чи всі учні продивилися і чи мають запитання щодо відео (теортечних відомостей). Якщо клас потребує додаткових пояснень або роз’яснень, учитель може провести додаткову консультацію. На мою думку, при наявності понад 50% учнів, які не продивилися вдома відео лекцію, має сенс пояснення матеріалу на уроці, проте досвід впровадження констатує, що, зазвичай, таких учнів не більше 1-2 з 30 (3-7%). Урок з технологією «перевернутого» навчання містить велику кількість практично орієнтованих завдань, а також співпрацю у динамічних групах за принципом «рівний рівному». Завдяки провадженню даної технології вчитель може створити індивідуальну освітню траєкторію для учня через вибір оптимальних вправ для максимально повного засвоєння ним матеріалу.
      Щодо триєдиної мети навчання при формуванні навчального відео, то вчитель розглядає процес підготовки та створення динамічного відео як І етап уроку за технологією «перевернутого» навчання (етап вивчення теорії вдома). Освітній аспект: сприйняття учнями навчального матеріалу, осмислення зв’язків між об’єктами вивчення. Розвивальний аспект: розвиток пізнавального інтересу в учнів, уміння узагальнювати, аналізувати, порівнювати, активізація творчої діяльності учнів. Виховний аспект: виховання наукового світогляду, уміння організовувати самостійну роботу.

      Видалити
  4. Особливо зацікавила стаття Сук Андрія Петровича
    ЕЛЕКТРОННИЙ ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ «E-SCHOOLS». Цікавий матеріал! Приємно що є однодумці. Хотілося б детальніше ознайомитися з досвідом впровадження і використання електронного журналу у Вашому навчальному закладі і почути відповіді на питання:
    1) Вчителі ведуть тільки електронний класний журнал чи обидва (паперовий і електронний)?
    2) Чи всі вчителі ведуть електронний класний журнал? Чи вибірковий контингент працівників?
    3) Чи налагоджене ЩОДЕНЕ ВЧАСНЕ вчасне заповнення електронного класного журналу?.
    Відповідь можна написати на особисту ел. пошту ksenya5555@ukr.net

    ВідповістиВидалити
  5. Мене зацікавила стаття "Інноваційна педагогічна діяльність: як створити щось цікаве" , автор Покришень Дмитро Анатолійович. Звичайно, що кожен описує власний досвід і це чудово, бо багато хто потребує такого досвіду. Але стаття зачепила саме тим, що автор спонукає до нового кроку: дивитися вперед, прогнозувати, проектувати, а зщначить рости.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую )) головне у даній статті те що це не просто теорія, а реальні речі які використовую і є результати! важливо в роботі сучасного вчителя рухатись вперед жавжди

      Видалити
  6. Вітаю усіх учасників конференції! Приємно бачити (!) так багато людей, які переймаються проблемою використання ІКТ в освітній діяльності! Багато цікавого, нового, сучасного!

    ВідповістиВидалити
  7. З задоволенням і цікавістю ознайомилась зі всіма матеріалами учасників. Дуже актуальні і необхідні для роботи сучасного педагога ресурси та технології. Цікавлюсь цифровими інструментами для організації змішаного навчання, дякую колезі Майстренко Н.М. за корисний досвід використання інтернет-ресурсів в початкових класах. Дуже зацікавив матеріал Закревської Є.С. та Закревської Д.С. про веб-квести. У мене саме в процесі розробки квест з читання, тому якраз і використаю ваші рекомендації.

    ВідповістиВидалити