Перекладач

Наукова діяльність кафедри

Науково-дослідна робота з проблем розвитку методики викладання навчальних предметів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)
з/п
Проблема і тема дослідження
Завдання дослідження
Виконавці
Експериментальна база
1
Технології Web-дизайну у структурі профільного навчання технологічного напрямку
1.       Вивчення та впровадження технологій Web-дизайну у структурі профільного навчання
2.       Підтимка блогу (http://iktkurs2012.blogspot.com/
3 Підтимка блогу (http://kafedraikt.blogspot.com/)
Закревська Є.С.

Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського, Інститут інформаційних технологій
2
Підготовка вчителів математики до використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів
1.    Педагогічна та методична доцільність впровадження ІКТ в  НВП при вивченні математики.
2.    Експериментальна перевірка розробленої методичної системи
Ракута В.М.
Загальноосвітні навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського
3
Центр Geogebra «Інститут GeoGebra Чернігів, Україна»
1.       Підтримка роботи центру
2.       Наповнення математичними моделями базу данних
Ракута В.М.
Загальноосвітні навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної  освіти ім. К. Д. Ушинського
4
Впровадження дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті, підвищення кваліфікації педагогічних працівників у міжкурсовий період за допомогою платформи Moodle
1.       Мотивація використання дистанційного навчання у між курсовий період
2.       Дистанційна форма, як повноцінна форма навчання
3.       Експериментальна перевірка розробленої методичної системи
4.       Особливості використання платформи Moodle навчання в післядипломній педагогічній освіті, підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Корнієць О.М.
Загальноосвітні навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної  освіти ім. К. Д. Ушинського
5
Проблеми ефективного впровадження вчителями новітніх педагогічних програмних засобів у навчально-виховному процесі
1.       „Спілкування в мережі Інтернет”
2.       Проведення вебінарів WizIQ
Корнієць О.М.
Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної  освіти ім. К. Д. Ушинського
6
Підготовка майбутніх вчителів математики та інформатики до формування вмінь математичного моделювання в системі професійній освіти
1.       Розробити методичну систему навчання математики та інформатики
2.      Експериментально перевірити педагогічну ефективність розробленої методичної системи
3.       Розробка бінарних уроків математика-інформатика
Носенко Є.Ю.
Загальноосвітні навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної  освіти ім. К. Д. Ушинського,
Національний педагогічний університет ім.. М.П.Драгоманова
7
Проблема використання ІКТ на заняттях не інформаційного напряму
1.       Розробити методичну систему навчання інформаційним технологіям на курсах підвищення кваліфікації
2.      Експериментально перевірити педагогічну ефективність розробленої методичної системи

Літош Ю.М.
Загальноосвітні навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної  освіти ім. К. Д. Ушинського,
Національний педагогічний університет ім.. М.П.Драгоманова
8
Проблема формування інформаційної культури у педагогічних працівників на курсах підвищення кваліфікації
1.       Вивчення стану проблеми формування інформаційної культури
2.       Особливості формування інформаційної культури у педагогічних працівників
3.       Організація навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації
Покришень Д.А.
Регіональні обласні інститути післядипломної педагогічної  освіти,
Національний педагогічний університет ім.. М.П.Драгоманова
9
Функціональний і структурний аналіз інформаційної системи обліку науково-педагогічних працівників
1.       Вплив ІС на якість роботи інститутів підвищення кваліфікації
2.       Розробка ІС обліку науково-педагогічних працівників
3.       Розробка ІС обліку наукових досягнень працівників підрозділів
Покришень Д.А.
Регіональні обласні інститути післядипломної педагогічної  освіти,
Чернігівський державний технологічний університет
10
Фундаментальні знання з ІКТ у педагогічних працівників та формування в них мобільності
1.       Вивчення стану проблеми в інституті
2.       Формування фундаментальних знань з ІКТ у слухачів курсів
3.       Розробка методик проведення занять засобами ІКТ
4.       Перспективи впровадження ІКТ в НВП

Покришень Д.А.
Корнієць О.М.
Літош Ю. М.
Ракута В. М.
Закревська Є.С.
Носенко Є.Ю.
Тихоненко О.О.
Регіональні обласні інститути післядипломної педагогічної  освіти,
Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної  освіти ім. К. Д. Ушинського
Національний педагогічний університет ім.. М.П.Драгоманова
Чернігівський національний університет імені Т.Г.Шевченка
11
Використання засобів ІКТ при викладанні різних предметів у середніх ЗОШ
1.       Аналіз та вивчення стану проблеми
2.       Розробка та впровадження рекомендацій по використанню ІКТ у НВП у ЗОШ

Покришень Д.А.
Корнієць О.М.
Літош Ю. М.
Ракута В. М.
Закревська Є.С.
Носенко Є.Ю.
Тихоненко О.О.
Загальноосвітні навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної  освіти ім. К. Д. Ушинського
12
Гносеологічні та психологічні аспекти впровадження ІКТ на курсах підвищення кваліфікації працівників освіти
1.       Визначення психологічних особливостей працівників освіти у пізнанні нових комп’ютерних технологій
2.       Соціокультурні особливості працівників освіти

Покришень Д.А.
Корнієць О.М.
Літош Ю. М.
Ракута В. М.
Закревська Є.С.
Носенко Є.Ю.
Тихоненко О.О.
Загальноосвітні навчальні заклади Чернігівської області, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної  освіти ім. К. Д. Ушинського

Немає коментарів:

Дописати коментар